leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

SPRING PIECES

Publicerad 2015-01-13 18:45:11 i Allmänt,

 
Här är ett snabbt ihop plockat collage på snygga grejer som jag tycker skulle sitta fint till våren!!!
Så snyggt att plocka upp det blåa nu då min garderob mest består av svart och vitt. Säger alltid åt mig själv att bli lite mer färgglad när jag ska ut och shoppa men ändå kommer jag hem med samma skala. Tråkigt, men älskar svart och vitt!! Hahaha, hoppas iallfall jag kan bidra med lite inspiration! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela