leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

COLORS

Publicerad 2015-01-14 21:01:58 i Allmänt,

Hallå snygginar!! Hoppas alla mår bra! Själv mår jag 100. Är just nu nyduschad efter ett svettigt 3h pass med Kristin, och ligger nu i min säng och myser!! 
 
Någonting jag är fruktansvärt sugen på just nu är våren, vilket ni kanske märker medtanke på alla dessa collage jag gör!! Men är sugen på färgklickar, mönster och vågade grejer just nu...SOM TUR ÄR, så är det ej speciellt långt kvar tills våren. Men påtal om sådant...vad är det med vädret? Här i Uddevalla har det blåst och ösregnat, och både blixtrat dundrat, haglat och snöat! Ingen vår sol dock...men det är ju faktiskt bara 14 Januari, så det är väl som det ska vara..Men det är tråkigt! Och svårt att veta vad man ska klä sig i när vädret kan skifta så snabbt!
 
Jag har alltid varit en sådan som INTE tycker om skjortor. Men nu äger jag typ 6 stycken??? Hahaha, vad hände där? Så roligt att jämföra tankar och åsikter med förr för att jämföra med vad man tycker och tänker nu. 
 
Jag har tänkt på att göra ett ''20 frågor om mig'' inlägg nu här någon dag, skulle det vara intressant? Eller är det roligare om ni får ställa frågor eller har funderingar över någonting jag kan svara på? Kommentera och ni har någon fråga så ska jag försöka ta med den isåfall!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela