leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

THINGS I WANT

Publicerad 2014-12-14 13:59:59 i Allmänt,

KÄRA VÄNNER, hur mår ni? Har suttit hela morgonen och jobbat på denna godbiten, den innehåller i princip allt jag vill ha i min garderob just nu. Så fruktansvärt fina och fräscha grejer, var inne på NELLY idag och hittade såååå fina skor!!!! (!!!!!!) Om jag inte var dö pank nu skulle jag väl lyxa till det genom att klicka hem något, men jag är sjukligt fattig nu....DESSVÄRRE. Men nu vid juletider brukar plånboken växa, med andras hjälp dock (-; 
Idag så skulle jag ju plugga tills jag insåg att jag inte har något att plugga på???? Lättnad, but still... 
Så nu sitter jag här i min säng, och bloggar och håller på. Vi ska iväg och köpa gran snart, GUD SÅ MYSIGT!!! Eller??? Det är typ -30 och regnar. Men det löser vi, hahahaha!
Men nu ska jag fota lite grejer, så vi hörs senare!!! Har märkt att nu när jag är borta ett tag så har jag väldigt mycket att blogga om så det kommer säkerligen komma upp iallfall 2 inlägg om dagen. Men hoppas såklart det uppskattas!!! Puss, X
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela