leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

SATURDAY

Publicerad 2014-12-13 21:45:34 i Allmänt,

 
 
Hallå babes!!! Idag så har allt gått idag känns det som....först luciatåg ute på Etage, sen fixa hemma, sen äta duscha, osv osv osv. Sen gick jag bara runt och dega här hemma, så pappa fick någon energikick och ville baka! Så det var det vi gjorde, som ni ser här ovanför hahahahaha.
Imorgon är det söndag, och städning och plugg står på schemat. (SKA SE OM JAG FÖR EN GÅNGSSKULL KAN FÖLJA DET OCKSÅ) -
Sen på måndag är det ny vecka, och jag har 2 prov sen på fredag är det looov!!! Längtar sååå, haha är det bara jag som ännu inte köpt klart alla julklappar? Är alltid ute i sista sekund typ, hahaha..Men imorgon ska vi köpa gran också, så det blir väl lite lucia mys!!! Puss sålänge, X

Kommentarer

Postat av: leavanny.blogg.se

Publicerad 2014-12-13 21:56:47

Gott!

Svar: :)
Vera Lee Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela