leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

I AM 3% HUMAN AND 97% STRESS

Publicerad 2014-12-11 21:28:27 i Allmänt,

I'm back on track.
Nej älsklingar, er har jag ej glömt. Har snarare glömt mitt social liv :-))))
Det är såhär att jag har haft galet mycket att göra i skolan nu i typ 2 månader och trodde jag skulle palla och få det att funka med bloggen samtidigt, but no. Jag gjorde ej det, och jag behövde ALL fokus på skolan. Men vet ni vad? jag slutar skolan om 8 dagar så de luuuugnt!!!! Kommer blogga, kommer bli bra bilder som kommer upp på bloggen med, roliga nya projekt. Och massa annat sköj! Hoppas ni fortfarande är här nu när jag är tillbaka. PUSS, X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela