leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

HM SPORT

Publicerad 2014-12-16 16:23:18 i Allmänt,

 
Hallå snygginar!!! Vill bara passa på att tipsa om dessa sportbhar från HM. Kostar bara 99kr!! Köpte min för bara 1 vecka sedan men trivs såååå bra i den!!! Och gillar att den har brottarrygg och är lite vadderad i bysten. Sen att den är rosa såklart. Skulle väldigt gääärna vilja ha den i Aprikos, men den var slut när jag var inne. Behöver för övrigt ett par nya träningsbyxor, och yoga byxor. Vill ha ett par från PINK, menmen har hittat liknande fina här i lilla Uddevalla. Ska beställa ett par tränings/vardagsskor här snart från NELLY, får se om de blir bra! Tills vidare, PUSS X

Kommentarer

Postat av: Emma Hå

Publicerad 2014-12-16 16:49:45

Det är så roligt med träningskläder! Ger verkligen ny energi så man orkar ut i spåret/till gymmet ;)

Svar: Hahaha, håller med!!!
Vera Lee Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela