leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

GOTHENBURG

Publicerad 2014-12-28 11:43:34 i Allmänt,

 
 
Igår från Jul på Liseberg.
Hello Lovers, long time no seen! Hur mår ni? Jag mår prima! Julen är över..Äntligen. Eller? Jag fick massa fina grejer så jag är supernöjd! Men allt gick så fort, och nu är det nyår på onsdag. Vi får se vilka eller vem jag ska umgås med, menmen..
Igår iallafall så var jag och Kristin i göteborg för shopping och Liseberg, och det kan har varit den mest hektiska dagen detta året. FÖR DET FÖRSTA, REA. Tjejer...vi alla vet att vi älskar rea. MEN att dra grejer ur varandras händer, springa in i folk, ta med en jävla 3-meters barnvagn utan barn i för att ta upp massa plats???? Hallå??????? Det slutade med att jag bara handlande min TanCan och en tröja, för att sedan komma tillbaka till shoppingen efter Liseberg för att slippa stå i 60-meters kön. FÖR DET ANDRA, Spårvagnar. Varför finns ni? Och varför säger alla Göteborgare till mig att ta fel spårvagn? Vilken sida? Vilket nummer? Vart går jag av? Där, där och där. Ok. Jag går på, och vi hamnar liksom utanför Göteborg??? Så får vi stressa och vända tillbaka, hahahaha. Sen kom vi till Liseberg, hade jättemysigt där. Men det var svinkallt! Men mysigt. Sen när vi skulle tillbaka frågade jag en vakt på liseberg och jag var väldigt noga med att fråga om sida nu då och vad händer?? Givetvis kommer vi fel! Och får åka spårvagn i ytterligare 40 minuter. Vi skulle från Liseberg, till Brunnsparken. HUR LÅNGT TID KAN DET TA? FÖR DET TREDJE, när vi kom tillbaka 1,5h senare efter alla spårvagns tripper, så var affärerna stänga. Så det blev inte så mycket shopping :-) Men jag blev så glad att jag fick min TanCan för 149:- för i själva verket kostar den 292:- så det var kul, men iallfall....hahaha
 
Idag ska jag hem till Jessika i think, och träffa ebba och några. Så ska dom ge sig på mina naglar för mina ser förjävliga ut :-) :-) ursäkta språket kidzzz
Men nu ska jag bada. Ja, bada. PussX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela