leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

CHRISTMAS IS COMING

Publicerad 2014-12-12 13:57:32 i Allmänt,

 
Hello Darlings!!! Just nu är jag typ hur stressad som helst, ska hinna duscha tvätta håret, sminka mig, och åka iväg och lussa! Därav att jag skriver detta in a hurry!!! Jag har bakat saffransbullar idag med mamsen, och de blev hur goa som helst!!! Love it, ska försöka fota lite idag från lucian men det blir nog med mobilen då jag inte orkar dra med mig kameran!!! Puss så hörs vi senare, X

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2014-12-12 14:09:20

åh vad gott

hoppas du får en härlig fredag

Svar: Tack detsamma!
Vera Lee Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela