leesmode.blogg.se

VERA LEE LINDBERG - Uddevalla, Lysekil

BRIGHTER DAYS ARE COMING

Publicerad 2014-12-18 18:04:27 i Allmänt,

Fira jul och nyår i New York, står på min bucketlist. Fortfarande en dröm som inte gått i uppfyllelse.
 
HEJ, hur mår ni? Är sååååå glad just nu.. Min sista dag i skolan var i dag, och det gick jätte bra på klass mot klass volleyboll tuneringen, så det var roligt!!! Sen imorgon är det avslutnings dagen så då går jag till 12, sen ska jag och Ayaa hem till Amal och sen börjar jag jobbam mellan klockan 17-22 sen på lördag ska jag vara hundvakt och hoppas att jag ska träffa mitt hjärta en stund när dom ändå är här!! Sen på kvällen sover jag hos evelina och sara är nog förhoppningsvis där, så det blir mysigt! Ska även träffa mormor på söndagen, så det blir nog super!!
 
Hahaha, är det bara jag som är besviken på att det inte finns någon snö ute än? Det står här att det ska snöa på julafton men vi får väl se...Hoppas på lite vitt. Ingen riktig julstämning annars ju!! Men ja...6 dagar kvar! Längtar efter nyår och hoppas på ett bättre 2015. Nyår spenderas nog med Ayaa, men vi får se!!! Vad gör ni på nyår? Puss, X

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera Lee Lindberg

VERA LEE LINDBERG - Bor på västkusten både i Uddevalla och i Lysekil. På leesmode kommer ni få följa min vardag, läsa om mode, och tips. Kommer även skriva mycket om mig själv vänner och familj! Hoppas ni tycker om det!! X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela